Coraz większa ilość banków pojawia się w Polsce i dlatego poszczególne instytucje są zmuszone do prowadzenia nowych kampanii reklamowych. Na ich podstawie zaczynają się wysilać wobec klientów, z którymi jeszcze nie mieli do czynienia. Mogą oni pochodzić od innych banków. Natomiast kończy się im umowa bądź chcą już zmienić bank na lepszy. W tym celu wyszukują pewnych informacji, które pozwalają im przekonać się, ktory z nich zapewnia im uzyskanie jak najlepszych warunków. Promocją każdego banku zajmują się gadżety, jak Słodycze reklamowe. Są one udostępniane klientom, którzy są bądź będą w pewnym stopniu zainteresowani ofertą naszej instytucji bankowej.
Nawiązanie z nimi dobrych relacji odbywa się w momencie podpisania umowy, na konto bankowe, konto oszczędnościowe, jak i na wiele innych usług. Są one regularnie poszerzane w banku, aby wyjść naprzeciw ich nowym oczekiwaniom. Badane są na rynku gospodarczym już od wielu lat i takie informacje są właściwie zapisywane. Następnie są przez takie banki dobrze aktualizowane. Również klienci po pewnych przejściach, jak i wprowadzeniu nowej technologii, zaczynają zmieniać swoje oczekiwania względem oferty instytucji bankowej. Niemalże każdego roku liczą na coś nowego, pewien rozwój. Mogą również liczyć na nowe Słodycze reklamowe, które powinniśmy im regularnie zapewniać. Jeśli tak nie czynimy, to utrzymywanie z nimi współpracy staje się dla nas o wiele trudniejsze. Dostrzegamy jeszcze inne problemy, które wynikają z jakością naszych usług bankowych.
Należy je analizować z punktu widzenia każdego klienta. Wtedy możemy przekonać się czy jest to dla niego usługa, na której naprawdę skorzysta. Jeśli tak nie jest, ważne są cenne przemiany w tym kierunku. Tylko one mogą sprawić, że nasze usługi bankowe będą wzbudzać w naszych klientach jeszcze większe zainteresowanie i zaufanie. Zdecydują się ich wybór nie tylko przez Słodycze reklamowe. Ale będą one w pewnym stopniu wpływać na pozytywną atmosferę, która będzie pojawiała się w takim miejscu.