Z pewnością nie jest tajemnicą, że każdy niezależnie od wieku, płci czy upodobań, lubi otrzymywać prezenty. Dlatego właśnie dobrze jest ten fakt wykorzystać w kampanii reklamowej. Nie chodzi tutaj przecież o to, by każdemu potencjalnemu lub już obecnemu klientowi wręczać dość spore paczki z prezentami. W zupełności wystarczą po prosto skromne gadżety, które jednocześnie będą spójnym elementem kampanii promocyjnej. Dlatego też należy wybrać jeden konkretny element, który następnie zostanie odpowiednio wyposażony w nadruki reklamowe. Najważniejsze jednak jest to, by gadżet nadal był przedmiotem użytkowym. Tylko i wyłącznie dzięki temu klienci zainteresują się nim, a w ten sposób reklama odniesie większy rezultat.Zatem zanim gadżety reklamowe będzie mógł spełniać w pełni swoje zadanie najpierw musi zostać wybrany. Chodzi o to, by zdecydować się, najlepiej na jeden ewentualnie dwa, rodzaje przedmiotów. Dzięki temu będziemy mogli każdemu klientowi sprezentować dokładnie taki sam gadżet. Jednym słowem nikt nie może się wtedy poczuć urażony czy pominięty. Nie mniej jednak za to możemy wprowadzać różnorodność pod względem chociażby kolorystyki czy różnych haseł promocyjnych umieszczonych na takim gadżecie. Jednym słowem mamy wiele możliwości, by jeden przedmiot ukazać w wielu odsłonach.
Poza tym wszystkim przecież gadżety reklamowe muszą koniecznie mieć odpowiednie nadruki. Waszka rozdawanie klientom samych przedmiotów nie sprawia, że będą to gadżety. Wtedy po prostu wręczalibyśmy upomni, bez korzyści dla firmy. Co więcej, ciężko byłoby je wtedy nazwać elementem kampanii reklamowej. Dlatego właśnie na wszystkich gadżetach promocyjnych przede wszystkim musi znaleźć się wyraźnie nadrukowane logo firmy, która się w ten sposób reklamuje. Poza tym warto także dodać tam hasła reklamowe pochodzące z danej kampanii promocyjnej.
Dzięki temu wszystkiemu Gadżety Reklamowe będą każdemu klientowi kojarzyły się z daną firmą i jej ofertą. Jednym słowem jeśli zastosujemy się do tych wszystkich etapów powstawania gadżetów możemy być pewni, że promocja przedsiębiorstwa odniesie pożądany skutek przede wszystkim dla reklamodawców.