Jeśli planuje się wykorzystanie słodkich upominków jako gadżetów wspierających kampanię reklamową, to koniecznie trzeba pamiętać o ich odpowiednim wyposażeniu. Chodzi tutaj o umieszczeniu na ich zewnętrznej stronie opakowania niezbędnych nadruków reklamowych. Nie mniej jednak, zanim nie ustali się jakie produkty będą wykorzystane, to nie można ustalić, co się znajdzie na nadruku. Wszystko to dlatego, że od ilości miejsca i kształtu gadżetów reklamowych zależeć będzie projekt nadruku reklamowego. W końcu każdemu reklamodawcy zależy na tym, by jego gadżety były atrakcyjne pod względem wizualnym, a w treści czytelne i wyraźne. Możliwe to będzie tylko i wyłącznie w momencie, kiedy najpierw ustalić się co będzie gadżetem reklamowym, a później przystąpi się do ustalania, jak ma wyglądać nadruk reklamowy.Jeśli chodzi o cukierki reklamowe, to z pewnością są one jednymi z częściej i chętnie wybieranych produktów wśród wszystkich reklamodawców. Dzieje się tak dlatego, że są to niewielkie, ale bardzo smaczne produkty, które dosłownie każdy lubi. Dzięki temu znacznie zwiększa się prawdopodobieństwo, że gadżety reklamowe w takiej formie również będą cieszyły się sporym zainteresowaniem. Dzięki temu kampania reklamowa zyska skuteczne wsparcie, które w zapewni jej większe zainteresowanie, a tym samym i większą skuteczność.
Nie mniej jednak, zanim to będzie możliwe, to najpierw cukierki reklamowe należy do tego zadania odpowiednio przygotować. Jak wiadomo, gadżety reklamowe powinny mieć odpowiednie nadruku, które będą stanowiły integralną część z kampanią reklamową. Dlatego właśnie jako treść na nadruku musi być widoczne logo reklamodawcy lub ewentualnie jego pewna nazwa. Jeśli jednak chodzi o niewielkie cukierki, to pełna nazwa może się na nich zwyczajnie nie zmieścić.
Najczęściej Cukierki reklamowe są drobnym upominkiem dla klientów. Dlatego właśnie nie ma na nich zbyt wiele miejsca na umieszczenie nadruków. Jednocześnie planując ich przygotowanie, należy pamiętać o tym, by były one wyraźne i czytelne, a przez to staną się bardziej atrakcyjne. W związku z tym, mimo że na opakowaniu będzie jeszcze sporo miejsca, to nie należy zbyt wiele elementów tam umieszczać. Przez to całość mogłaby się rozmazać i stać mało atrakcyjna dla oka odbiorców kampanii reklamowej.